Log in facebook dan pergi ke fb pages 2. Hanya amalan yang akan dibawa ke sana yang akan dijadikan bekalan kita di akhirat. Cara delete akaun facebookfollow steps dalam video untuk delete akaun facebook. Mudah sahaja, tdk smpai 3 mnit.

cara delete akaun fb
Cara Kemukakan Permohonan Delete Akaun FB Ahli Keluarga Yang Telah

cara delete akaun fb. Pada laman yang terakhir, facebbok memaklumkan kepada anda bahawa akaun anda telah dinyahaktif/dipadam daripada laman. Disebabkan sama ada masalah untuk bisnes,. Pergi ke setting & privacy 3. #lawaksiyot via dayang andrea deeana. Dalam paparan yang diberikan, klik pada ‘view’ untuk bahagian ‘deactivation and deletion’. Select settings & privacy, then click settings.

Click Your Facebook Information In The Left.


From your main profile, click in the top right of facebook. Korang ada akaun fb lama yang lupa password? #lawaksiyot via dayang andrea deeana.

Cara Delete /Deactivate Memadam Account Facebook00:12 Klik Di 3 Dot , Skrol Ke Bawah00:23 Settings & Privacy00:32 Settings , Skroll Ke Bawah00:44 Account & O.


Comedy gaming food dance beauty animals sports Klik informasi facebook anda di kolom kiri. Mudah sahaja, tdk smpai 3 mnit.

Hanya Amalan Yang Akan Dibawa Ke Sana Yang Akan Dijadikan Bekalan Kita Di Akhirat.


Pergi ke setting & privacy 3. Cara hapus akun facebook pribadi secara mudah cepat dan permanen. Proses deactivate akaun facebook anda berjaya.

Sebagai Tanda Penghargaan Dan Support, Sila Berbelanja Secara Online Di Sini:


Cara nak delete akaun facebook page 1. Disebabkan sama ada masalah untuk bisnes,. Klik bahagian page settings 4.

Select Settings & Privacy, Then Click Settings.


Pada laman yang terakhir, facebbok memaklumkan kepada anda bahawa akaun anda telah dinyahaktif/dipadam daripada laman. Log in to follow creators, like videos, and view comments. Lawak siyot is with fatimatulzahrah othman and 2 others.